Wie zijn wij?
Wij helpen ambitieuze MKB’ers alle zorgen, drukte en wanorde los te laten, zodat er meer tijd en energie overblijft voor kernzaken.
Werkwijze en kernwaarden
Flexibiliteit: Wij zijn niet gebonden aan bepaalde tijden of locaties en onze klanten kunnen ons 24/7 bereiken. Een afspraak plannen we waar het u het beste uitkomt – op uw kantoor, op een van onze bezoekadressen (in Noord-Brabant en Limburg) of in een openbare gelegenheid. Andere suggesties zijn uiteraard altijd welkom, want onze helden verschijnen waar ze nodig zijn!
Is uw bedrijf actief in het weekend? Geen probleem; wij ook! Waarom zouden wij ons beperken tot kantooruren als u dat met uw administratieve taken ook niet altijd doet?
U kunt bij ons niet alleen terecht voor periodieke werkzaamheden (jaarlijks, per kwartaal, maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks), maar ook voor eenmalige opdrachten of op projectbasis.
Kwaliteit en controle: Al onze Office Helden werken consequent met diverse eigen kwaliteitsconcepten, waaronder manuals en boekingsprocedures. Alles op maat voor uw organisatie! Deze worden niet alleen gebruikt door onze helden; onze methodieken kunnen wij desgewenst toespitsen op gebruik door uzelf of uw medewerkers.
Overzicht: Na afloop van een afspraak ontvangt u binnen 24 uur, geheel kosteloos, een digitaal verslag waarin is opgenomen wat er bij de afspraak is gebeurd, wat we verder nog voor u kunnen betekenen en wanneer we u weer te hulp mogen schieten (op de volgende afspraak). Op die manier zijn we er altijd voor u, want wij weten hoe het voelt om ondernemer te zijn!
Kunt u een steuntje in de rug of zelfs een redder in nood op kantoor gebruiken? Office Helden staat voor u klaar! Benieuwd naar wat wij u te bieden hebben en, minstens zo belangrijk, wat dat u kost én oplevert? Neem hier contact met ons op en wij doen u een passend aanbod!
Historie
Office Helden kent zijn oorsprong als Mathijssen Solutions en is op 1 januari 2011 in het leven geroepen. Sinds ons ontstaan hebben wij veel tijd geïnvesteerd in het optimaliseren van onze concepten, kwaliteit en services. Tijdens ons 2,5-jarig bestaan, op 1 juli 2013, hebben wij onze nieuwe naam geïntroduceerd: Office Helden. De afgelopen jaren zijn wij namelijk zodanig gegroeid dat de jas te strak is gaan zitten. Wij hebben een pak met ruimere uitrusting aangetrokken waarin wij onze ambities en krachten beter kunnen plaatsen.
Vanaf dat moment hebben we een nog sterkere groei doorgemaakt – in het aantal teamleden, kantooroppervlak en natuurlijk het aantal klanten dan wij helpen. Inmiddels bestaan we al meer dan zes jaar en zijn we nog steeds op zoek naar nieuwe uitdagingen en kansen om ondernemers in nood te hulp te schieten.