Diensten

Terug naar focussen op de kern van uw organisatie en meer energie over voor wat u écht graag doet. Wij zorgen met passie en grote zorgvuldigheid voor uw administratie en – niet geheel onbelangrijk – besparen u kosten en tijd!

Inboeken financiële administratie en debiteurenbeheer

Digitaliseren data en documenten

Personal Assistancy

Projectadministratie en -coördinatie

icon_OfficeManagement

Inboeken financiële administratie en debiteurenbeheer

Office Helden neemt het volledige takenpakket uit handen betreffende het inboeken in boekhoudsoftware. Onze dienstverlening omvat over het algemeen het inboeken van het inkoopboek (facturen van uw aankopen), verkoopboek (facturen van uw verkopen), bankboek (bankafschriften), spaarrekening, kasboek (contanten) en loonjournaalposten. Ook kunt u bij ons terecht voor aangiftes omzetbelasting en de controle die hieraan vooraf gaat. De samenstelling van onze taken naar u is natuurlijk afhankelijk van uw administratie.

Onze softwarevoorkeur gaat uit naar Exact Online, Snelstart, King (eventueel Online), Queen en AccountView.* Wij hebben ook ervaring met Twinfield, Boekhouden Totaal, FinPak, SAP, Acumulus en Liac.* Wanneer u gebruik maakt of wilt gaan maken van een boekhoudprogramma dat hiervoor niet genoemd staat, is het voor ons in vrijwel alle gevallen wél mogelijk om daarmee te werken. We kunnen tevens uw administratie zodanig organiseren dat dit uw accountant een flinke tijdsbesparing oplevert.

Na het inboeken van facturen in uw boekhoudsoftware is controle van een accountant vereist. De deskundigheid van uw accountant is een extra controlemogelijkheid. Uiteraard voeren wij zelf ook periodieke controles uit op basis van onze boekingsprocedures en de functionaliteiten van uw systeem, zodat uw accountant zo min mogelijk tijd kwijt is met het nazien. Om de kwaliteit constant te verbeteren, streven wij naar een optimaal contact met uw accountant en staan wij er als vanzelfsprekend voor open om de administratie gezamenlijk door te spreken.

Kortom, wij staan voor een frisse, nauwkeurige aanpak die past bij de specifieke behoeftes van uw organisatie. Afhankelijk van uw behoeften, stemmen wij af op wat nodig is!

Voor meer informatie over het inboeken van uw finaniciële administratie kunt u contact met ons opnemen.

* Alle rechten van de boekhoudsystemen die wij vermelden, zijn voorbehouden aan de betreffende softwarebedrijven.

icon_OfficeManagement

Digitaliseren data en documenten

Overal ordners vol papierwerk, stapels op uw bureau en kasten vol papieren administratie waar u nooit meer naar omkijkt. En als u het dan tóch nodig blijkt te hebben, krijgt u niet gevonden wat u zoekt. Het zoeken naar gegevens en documenten in een papieren administratie kost meestal veel tijd, zelfs in een zeer geordende omgeving en ordners met structuur.

Uw fysieke administratie digitaliseren is de oplossing. Denk onder andere aan het digitaliseren van uw financiële administratie en personeelsdossiers. Daarmee vergroten wij niet alleen de vindbaarheid van gegevens en documenten; het is tevens een duurzame oplossing, draagt bij aan effectief en efficiënt werken, en maakt de administratie toegankelijker. Daarvoor hebben wij eigen mobiele scanapparatuur alsook apparatuur op ons kantoor, waardoor wij zowel op locatie als op ons hoofdkantoor zouden kunnen digitaliseren. En niet te vergeten: waar nodig kunnen wij dit na het digitaliseringstraject ook beheren op afstand of op locatie.

Ook uw volledige administratie digitaliseren? Neem snel contact met ons op!

icon_OfficeManagement

Personal Assistancy

Druk, drukker, drukst. Als ambitieuze ondernemer komt er nu eenmaal veel op uw bordje terecht, ook die kleinere ondersteunende taken die u het liefst zo lang mogelijk zou laten liggen. Dat hoeft niet meer! Wij bieden volledige ondersteuning en nemen alle taken van u over die eigenlijk vooral in de weg liggen, waardoor u zich weer kunt focussen op kernzaken.

Wij garanderen een persoonlijke en snelle service, waardoor u geen vaste medewerker hoeft aan te stellen. Personal Assistancy is een efficiënte oplossing, waarbij we hulp bieden waar, zolang en wanneer u het wilt; van eenmalig tien minuten tot dagelijks structurele ondersteuning. Office Helden is uw assistent op afstand. Zakelijke trip boeken, kaartje sturen, datatypen, PowerPoint samenstellen, visitekaartjes verwerken, factureren, teksten in Word verwerken, notuleren terwijl u in de auto zit, gegevens in Excel of één van uw systemen zetten? Dit zijn maar een aantal voorbeelden van de vele werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren.

Voor meer informatie over personal assistancy kunt u contact met ons opnemen.

icon_OfficeManagement

Projectadministratie en -coördinatie

U heeft een project binnen uw organisatie of draait met uw organisatie projecten voor anderen. Daar komt een projectadministratie bij kijken. Het ene project kent meer administratieve werkzaamheden dan het andere, maar dat het vaak een bijzaak is die vooral vertraging voor de inhoud kan opleveren is een feit. Desondanks moet deze administratie in de meeste gevallen zeer actueel zijn om de kwaliteit van uw project te kunnen garanderen.

Wij verzorgen uw projectadministratie en –coördinatie, waaronder planningen, mailverkeer, het versturen van documenten, alsook de communicatie met klanten en betrokken relaties. In de meeste gevallen kunnen wij dit op afstand voor u invullen, maar als het nodig is komen wij natuurlijk op locatie. De mogelijkheden zijn enorm!

Voor meer informatie over assistentie bij uw project(en) kunt u contact met ons opnemen.

Meer weten?